My face My pics Twitter THEME

Karen <3 she’s gonna be super mega famous ;D

#karen gillan
#sky

0rient-express:

Full moon over Dubrovnik | by .

people follow me everywhere in stores too, I must look like a criminal =)

flopculturewhore:

#LADYHYPOCRITE

lol this bitch is ridiculous

#lady who
#artflop

LOL

#reductive
#lady gaga

jjsr94:

Little Monsters eating Madonna’s & David Bowie ideas from the Express Yourself Backdrop at the MDNA Tour

haha

posted 3 days ago with 42 notes via jjsr94
#madonna
#lady gaga
#artflop
#copycat
#reductive
#lady who
#little monsters
#cat

Hello :)

posted 1 week ago with 1 note
#me
#pink
#makeup

starmystic:

querkzia:

sassaei:

yoho-tea:

freckle-kid:

refreshhhh:

nzafro:

I only started painting this year, learning a lot about texture and tone!

Holy shit. I thought these were real lips!

They look like Scarlett Johansen’s lips. Or is that just me

Damn looks like a photo

Gets me every time!

wow! this is freaking amazing!!

OMG it’s perfect

Yeah, that’s Scarlet